Veel verenigingen doen hun ledenadministratie en -communicatie nog handmatig met excel/access óf in een pakket dat nog veel werk met zich mee brengt. Dat levert veel gedoe op voor de vereniging. Onderzoek wijst uit dat men bij kleinere verenigingen gemiddeld 3 uur per week bezig is met de leden- en financiële administratie. We zien dat handmatige administraties vaak leiden tot fouten in de ledengegevens cq gegevens niet actueel zijn.

Wat is het u waard de tijd die u aan administratie besteed minimaal te halveren en fouten in het ledenbestand te voorkomen?

Verenigingsplatform biedt de oplossing voor verenigingen die het werken gemakkelijk, leuk en simpel maakt door:
· Geautomatiseerde lidmaatschapsaanvragen en prolongaties online;
· Geïntegreerd e-mail management, nieuwsbrieven en herinneringen;
· Alle notities, acties, e-mails, telefoonnotities, documenten, facturen etc. in één overzicht bij het lid;
· Eenvoudig e-mails sturen en beantwoorden vanuit het systeem. Ze worden automatisch bij het lid geregistreerd;
· (Contributie)facturen eenvoudig met een standaard template per e-mail verzenden en de betalingsstatus volgen;
. 24×7 toegang via uw pc, tablet en smartphone via de app.

Wij werken met de Nederlandse versie van een grote internationale cloud leverancier. Een CRM+ platform dat wij gebruiken als oplossing voor kleine- en middelgrote verenigingen die nu veel gedoe hebben in de interactie met hun leden.
U profiteert van de kennis van een leverancier met ruim 1500 medewerkers en 15 miljoen gebruikers wereldwijd. Onze kennis en ervaring zetten we in om de vereniging te helpen optimaal gebruik te maken van de rijke standaard functionaliteit. Duur extra maatwerk is niet nodig. Daardoor kunnen we u in 8 uur online brengen met uw ledenadministratie en kunt u er mee werken zonder technische kennis.

Meer informatie en contact op verenigingsplatform.nl