Climax Autoglasservice uit Noordwijkerhout gaat zijn diensten verder uitbreiden met visuele reclame onder de naam Climaxdesign. Met de nieuwe naam wil het bedrijf een nieuwe fase ingaan.
Na 10 jaar opbouw is het veelzijdige bedrijf toe aan splitsing en een nieuwe naam: “De afgelopen jaren zijn we enorm gegroeid, maar ook onze dienstverlening is verdiept en verbreed. We zijn niet langer meer een autoruitschade hersteller dat bijvoorbeeld autoruiten blinderen erbij doet. De focus met Climaxdesign zal liggen op visuele reclame”, aldus directeur Fatih Arslan.
Visuele reclame
Climaxdesign richt zich op autodesign, bedrijfsreclame en exclusieve designs. Vooral het ontwerpen en produceren van innovatieve wanddecoraties en signproducten komt erbij.
“We hebben met Climaxautoglas veel gedaan met carwrapping en daarbij ook veel gedaan met ontwerpen van onderscheidende designs”, vertelt Arslan. “Onze klanten schakelen ons steeds vaker in om carwraps te ontwerpen en voor advies om zo goed mogelijk op te vallen met krachtige boodschappen”. Met onze nieuwe naam Climaxdesign willen we design een belangrijkere positie geven.
Toekomstgericht
Een nieuwe naam heeft ook een nieuwe huisstijl en website nodig: www.climaxdesign.nl : “We willen onze goede naam en onze vertrouwensband met de klant behouden en hebben niet al te veel afgeweken van onze oorspronkelijke naam. We geloven dat we in de toekomst ons merkbekendheid met Climax verder zullen vergroten en daar gaan we ook voor.”
De nieuwe logo en website laat ook zien dat Climax verbindt met Design door de betekenisvolle verbinding van de letters C (van Climax) en D (van Design).