Hengelo is een onderneming rijker en wel 1 die zich richt op Social Media beheer: De Contentmaker.

 

Dat ondernemers actief moeten zijn op sociale media staat buiten kijf. Door letterlijk online zichtbaar te zijn, onstaat binding met klanten. De onderneming blijft top of mind, vooral door interactie aan te gaan. Behalve als effectieve marketingtool en brandinginstrument, is sociale media ook eenvoudig in te zetten als een laagdrempelige klantenservice. Klanten stellen namelijk ook vragen als de winkels dicht zijn Het internet is altijd open. Moeten ondernemers dan 24/7 online actief zijn? Moeten ze social media specialist worden? Zeker niet. Daar is De Contentmaker voor.

 

Besteedt een ondernemer social mediabeheer uit aan De Contentmaker, dan bedenken, schrijven en plaatsen wij content voor de zakelijke accounts op onder andere Twitter, Facebook en Instagram. De ondernemer maakt zich dus voortaan niet meer druk over wat hij moet vertellen, hoe je een pakkende tekst schrijft, wat het formaat van de afbeeldingen per kanaal moet zijn, hoe vaak hij iets moeten posten en hoe het allemaal werkt per medium. De ondernemer concentreert zich voortaan op zijn core business en op de klant. Daar ligt zijn kracht en dat is tenslotte de reden dat hij is gaan ondernemen.

 

En dus ontzorgt de De Contentmaker ondernemers, die geen eigen marketing- of communicatieafdeling hebben en die geen fiducie zien in het met hagel schieten met enkel offline advertenties. Een unieke kans voor ondernemers om zich tegen beperkte kosten nu ook online te profileren.

Bekijk de mogelijkheden op www.decontentmaker.nl.